Reklamace

Jak reklamovat naše zboží ?

Snažíme se o to, aby každý náš zákazník byl maximálně spokojený, aby Vám náš balíček udělal radost. Občas se ale může stát, že Vám naše zboží nevyhovuje, nebo se po cestě poškodilo. Jsme tu pro Vás i v tomto případě a chceme dělat maximum proto, aby Vaše reklamace proběhla hladce.

Pro nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nás prosím kontaktujte na email: obchod@yoga-day.cz

do předmětu emailu uveďte REKLAMACE a číslo své objednávky - urychlíte tak komunikaci.

 

Nebo můžete balíček rovnou odeslat směrem k nám. Nejjednodušší je zaslaní zpět přes Zásilkovnu. Zboží zabalte a vyberte si nejbližší místo Zásilkovny. Stačí nahlásit obsluze náš ID kód k vrácení zásilky - ID - 92272432. Stačí, aby zákazník nahlásil tento ID odesílatele při podání zásilky na jednom z podacích míst Zásilkovny. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku. Nic neplatíte. Do balíčku prosím přibalte vaše číslo účtu, jakmile nám balíček dorazí zpět, postaráme se o kladné vyřízení vaší reklamace.

 

Moc děkujeme!

Petra a Eva

yoga-day.cz 

Zpět do obchodu